Hvis du har spørgsmål eller problemer, som ikke er besvaret eller kan løses ved hjælp af en af vores vejledninger, kan du kontakte Saphe support. 


Du kan kontakte os ved at klikke på knappen "Ny supportsag" over denne vejledning (har du allerede sendt en e-mail til os, behøves dette dog ikke), eller ringe på 42 90 33 11. Hvis du ringer til os omkring problemer med din Saphe, må du meget gerne sidde klar med denne og din telefon, så vi hurtigst muligt kan hjælpe dig.


Åbningstider:

DagTid
Mandag8:00-12:00
12:30-16:00
Tirsdag8:00-12:00
12:30-16:00
Onsdag8:00-12:00
12:30-16:00
Torsdag8:00-12:00
12:30-16:00
Fredag8:00-12:00
12:30-16:00
LørdagLukket
SøndagLukket

- Udover helligdage, holder vi også lukket mellem jul og nytår.


Ved teknisk problem

Når du henvender dig vedrørende et teknisk problem, kan du forberede dig, ved at sende os følgende informationer: 

  • En kort beskrivelse af det du oplever?
  • Hvilken Saphe trafikalarm du bruger? - Hvad hedder min Saphe?
  • Hvilken telefon du bruger?
  • Hvad du har prøvet for at løse problemet?

 

Alt dette spørger vi om for at finde frem til hvor fejlen er, og hvilke muligheder vi har for at rette den.