Hvis du prøver at logge ind i Club Saphe fra din telefon og får en fejlbesked der blot skriver "Fejl" uden nogen fejlkode, er der nogle ting du kan prøve.


  • Prøv først at logge ind via en PC. Hvis ikke du kan det, så Kontakt support
  • Hvis det virker: så prøv at slå mobil netværk fra på telefonen og kun bruge WiFi
    • Hvis det virker, så kontakt din telefoni udbyder
  • Hvis det ikke virker: så prøv at ændre din standard browser på telefonen til en anden
    • Dette kan som regel gøres i indstillinger / Apps > find den browser du vil bruge / Du skulle her kunne sætte den som standard. Denne procedure er dog forskellige fra telefon til telefon, men virker generelt sådan for Android
  • Når du har valgt en anden standard browser, genstarter du telefonen
  • Prøv igen at logge ind
  • Hvis du stadig ikke kan, så tjek at dato og tid er sat til automatisk at opdatere på telefonen, og at disse er korrekte (både dag, måned, år og klokkeslæt)


Hvis du stadig har problemer så Send en logfil og Kontakt support med oplysninger om hvad du har prøvet, og vigtigtst af alt dit Bruger ID, som du også finder i forbindelse med at du sender en logfil.