Har du lige opdateret Saphe Link app'en og måske også opdateret din Saphe Drive, og kan ikke længere forbinde til din Saphe Drive, kan der være flere årsager til dette.


Nedenstående muligheder kan du afprøve, da de kan afhjælpe udfordringen.


Prøv følgende - hvis det første ikke virker, så gå videre til næste:

  • Gå ind i Saphe Link app'en > Tryk på menuen ("Menuen får du adgang til ved at klikke på de 3 streger i øverste højre hjørne") > Tryk på enheder > Fjern din Saphe enhed på listen (på iPhone skal du swipe til venstre og trykke slet og på Android skal du trykke på skraldespand-ikonet) - hvis den ikke vil fjernes, så sluk for Bluetooth og prøv igen.
  • Slå Bluetooth fra
  • Genstart din Saphe Drive - Sådan genstarter du en Saphe Drive
  • Slå Bluetooth til igen > Åben app'en og forsøg at forbinde igen


Hvis du på listen over ukendte/andre enheder ser en enhed med navnet "Saphe Drive DFU", så skal du vælge den. Den dukker kun op, når en Saphe Drive ikke har en fuldendt opdateringen, og derfor mangler yderligere data. 

Når du forbinder til den, går Saphe Link app'en igang med at opdatere firmwaren igen, og når denne er færdig, skulle du kunne forbinde til din Saphe Drive - hvis ikke så prøv en ekstra gang med de første fire skridt.

 


Hvis det endnu ikke virker, så:

  • Geninstaller Saphe Link app'en - undlad at åbne den endnu
  • Genstart din telefon > Prøv at forbinde igen - Genstart af iPhone er lidt specielt


Vil den stadig ikke, så kontakt support.