Kontakt support
Hvis du har spørgsmål eller problemer, som ikke er besvaret eller kan løses ved hjælp af en af vores guider, kan du kontakte Saphe-support.
Du kan kontakte os ved at klikke her (hvis du allerede har sendt os en e-mail, er dette ikke nødvendigt) eller ved at ringe til 42 90 33 11. Hvis du ringer angående problemer med din Saphe-enhed, bedes du have både enheden og din telefon klar, så vi kan hjælpe dig så hurtigt som muligt.
I tilfælde af et teknisk problem
Når du kontakter os angående et teknisk problem, kan du forberede dig ved at sende os følgende oplysninger:
- En kort beskrivelse af, hvad du oplever
- Hvilken Saphe-trafikalarm du bruger – Hvad hedder min Saphe?
- Hvilken telefon du bruger
- Hvad du har prøvet for at løse problemet
Vi stiller alle disse spørgsmål for at finde ud af, hvor problemet ligger, og hvilke muligheder vi har for at løse det.
Vores telefontider er mandag-fredag fra kl. 08:00-17:00.
Lørdag, søndag og helligdage holder vi lukket.