Er din email eller adgangskode forkert?

Man har efterhånden mange adgangskoder at holde styr på, så naturligt nok vil man til tider glemme nogle af dem. Hvis du er så uheldig at have glemt koden ind til Saphe Link App'en kan du heldigvis bare lave en ny.


Hvis adgangskoden du har indtastet er forkert vil du få fejlkoden "Fejl - email eller adgangskode er forkert", som vist på billedet herunder:



Hvis du ikke kan komme i tanke om den rigtige adgangskode kan du trykke på "Glemt adgangskode", der står med blåt under feltet med "Log ind". 


Du vil herefter blive bedt om at skrive mailen du vil logge ind med. Det ser således ud: 



Kort efter du har indtastet din mail og trykket "Nulstil din adgangskode" vil du modtage en mail fra os. 


*Venligst vær opmærksom på at den kan ende i en spam- eller reklamemappe i din mailindbakke, så kig gerne flere igennem hvis ikke den er der indenfor 5 minutter.


Når du har åbnet mailen trykker du på det grønne felt hvori der står "Klik her". Herefter kommer du frem til en side hvor du skal lave din nye adgangskode, husk dog at den skal indeholde både stort- og lille bogstav samt tal og være minimum 8 cifre.



Når du har skrevet en ny adgangskode ind i feltet trykker du "Gem", og hvis skærmen ser ud som nedenstående er det færdiggjort og du kan igen gå ind i Saphe Link App'en og logge ind.


Var denne artikel nyttig?

Fantastisk!

Tak for din feedback

Beklager, at vi ikke var nyttige

Tak for din feedback

Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne artikel!

Vælg mindst én af grundene

Feedback sendt

Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen