Valideringsfejl

En valideringsfejl vil i nogle tilfælde opstå når man forsøger at forbinde sin Saphe til sin telefon inde i Saphe Link App'en. 


Der kan være flere grunde til en valideringsfejl opstår, og du kan tjekke følgende for selv at løse problemet: 


 - Slette Saphe Link App'en og installere igen

 - Hvis det er en Saphe One eller Saphe One+, kan du forsøge at skifte batteriet ud med et nyt, eller genstarte den ved at tage batteriet ud og i igen. 

 - Tjekke om du har antivirus eller VPN slået til på din telefon

 - Tjek tidszonen på din telefon passer til landet Saphe'en er købt i, og at du selv er i landet enheden er købt i. 


Hvis ovenstående ikke ændrer på problemet, må du meget gerne ringe på 42 90 33 11 eller skrive til support@saphe.dk, så finder vi sammen en løsning. 


Var denne artikel nyttig?

Fantastisk!

Tak for din feedback

Beklager, at vi ikke var nyttige

Tak for din feedback

Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne artikel!

Vælg mindst én af grundene

Feedback sendt

Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen