Jeg kan ikke finde min Saphe i app'en
Hvis ikke du kan finde din Saphe i app'en under "Enheder", bør du først kontrollere at:
Din Saphe er i nærheden
Der ikke er andre telefoner eller tablets der kan være forbundet til din Saphe
At din Saphe er tændt
At BlueTooth på din telefon er tændt
Når alt dette er tjekket må du gerne åbne Saphe Link App'en > Menu > Enheder > Her kan der gå op til 30 sekunder før din Saphe dukker op under "Andre/Ukendte enheder".
Hvis der fortsat intet sker må du gerne prøve at genstarte din telefon og Saphe'en.
Genstart af Saphe:
Saphe One, Saphe One+ & Saphe MC genstartes ved at tage batteriet ud/i igen - Batteri og batteriskift
Saphe Drive genstartes ved at holde den runde knap inde i 20 sekunder - Genstart Saphe Drive
Saphe Drive Mini & Saphe Drive Pro genstartes ved at holde den røde knap inde i 15-20 sekunder - Genstart Mini og Pro
Genstart af telefon:
iPhone: Genstart af iPhone
Er den stadig ikke til at finde kan du prøve dette:
iPhone: Nulstil netværksindstillinger - iPhone
Android: Ryd Bluetooth data - Android
Hvis det fortsat ikke fungerer, og den ikke dukker op i "Enheder", må du gerne kontakte support