Jeg kan ikke finde min Saphe i app'en

Hvis ikke du kan finde din Saphe i app'en under "Enheder", bør du først kontrollere at: 


Din Saphe er i nærheden

Der ikke er andre telefoner eller tablets der kan være forbundet til din Saphe

At din Saphe er tændt

At BlueTooth på din telefon er tændt


Når alt dette er tjekket må du gerne åbne Saphe Link App'en > Menu > Enheder > Her kan der gå op til 30 sekunder før din Saphe dukker op under "Andre/Ukendte enheder".


Hvis der fortsat intet sker må du gerne prøve at genstarte din telefon og Saphe'en.


Genstart af Saphe:

Saphe One, Saphe One+ & Saphe MC genstartes ved at tage batteriet ud/i igen - Batteri og batteriskift

Saphe Drive genstartes ved at holde den runde knap inde i 20 sekunder - Genstart Saphe Drive

Saphe Drive Mini & Saphe Drive Pro genstartes ved at holde den røde knap inde i 15-20 sekunder - Genstart Mini og Pro


Genstart af telefon:

iPhone: Genstart af iPhone


Er den stadig ikke til at finde kan du prøve dette: 

iPhone: Nulstil netværksindstillinger - iPhone

Android: Ryd Bluetooth data - Android


Hvis det fortsat ikke fungerer, og den ikke dukker op i "Enheder", må du gerne kontakte support







Var denne artikel nyttig?

Fantastisk!

Tak for din feedback

Beklager, at vi ikke var nyttige

Tak for din feedback

Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne artikel!

Vælg mindst én af grundene
Captcha-bekræftelse er påkrævet.

Feedback sendt

Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen