Der kan være flere grunde til, at din Saphe alarm ikke giver en alarm, når den måske burde:
- Alarmen er måske ikke blevet registreret endnu, så du er den første bruger der skal indberette alarmen
- Hændelsen er ikke blevet bekræftet i 25 minutter. Er en aktiv hændelse ikke blevet bekræftet/indrapporteret i en periode på 25 minutter bliver den automatisk deaktiveret fra vores system. Dette gælder kun for den type hændelser, som er brugerbaserede – dvs. mobile fartkontroller, bil i nødsporet, fare/ulykke og kø.
- Saphe Link App'en har ikke haft adgang til internettet i et langt stykke tid, og har derfor ikke kunne hente alarmen ned på din telefon.
- Du kan se om Saphe Link app'en har modtaget alarmer, ved at vælge hjemmeskærmen "Kort", zoome ud på den, og tjekke om du kan se nogle alarmer på kortet. Hvis ikke du kan det, har Saphe Link app'en muligvis ikke haft forbindelse til vores server
- Der er ingen alarmer at se på kortet
- Saphe Link App'en har ikke fået informationer fra telefonens GPS, eller disser er ikke blevet opdateret hyppigt nok, så Saphe Link app'en ved ikke præcist hvor du befinder dig, og derfor heller ikke hvilke alarmer den skal give dig.
- Forbindelsen mellem alarmen og Saphe Link app'en kan være tabt.
- Saphe Link App'en er stoppet med at køre på telefonen, og telefonen kan derfor ikke længere forbinde til din Saphe trafikalarm.
- Din Saphe trafikalarm er løbet tør for strøm
Hvis du oplever ikke at få en alarm, når du skal (eller får en, når du ikke skal), må du meget gerne kontakte support, og oplyse hvor og hvornår problemet skete.