Min Saphe vil ikke parre med telefonen. Parringen bliver ikke godkendt
Hvis din Saphe er tændt, og findes under "Ukendte Enheder" / "Andre Enheder", og bliver i lang tid ved med at stå på "Godkender" og derefter stopper, men din Saphe ikke bliver parret med telefonen (den bliver vist under "Parrede Enheder" når den er parret), skyldes dette ofte at forbindelsen ikke kan godkendes.
Dette kan som regel løses ved at:
- Tømme data til app'en: Tøm data til app'en
- Og genstarte telefonen
- iPhone: Genstart af iPhone
Hvis du oplever den forsøger at forbinde men melder at der er opstået en valideringsfejl, skal du tjekke følgende:
- Afinstaller og installer Saphe Link App'en på ny, da versionen kan være for gammel
- Tjek at tidszonen på din telefon passer med den tidszone du er i, da systemerne ellers ikke kan snakke sammen.
- Hvis de to ovenstående punkter ser fine ud, og ikke afhjælper problemet skal I ringe på 42 90 33 11 og sige I får en valideringsfejl, så hjælper vi med at få det løst.