Tøm data til app'en
I nogle tilfælde, kan det være en løsning at rydde alt data til Saphe Link app'en, og genstarte telefonen. Dette er kun muligt på Android telefoner, en lignende løsning på en iPhone kræver at man geninstallerer Saphe Link app'en - Slet Saphe Link og geninstaller - iPhone
Hvorfor ikke bare geninstallere app'en?
Det er dog ikke det samme som at afinstallere Saphe Link app'en, da dette betyder at du skal indstille telefonens indstillinger for Saphe Link app'en på ny, og du vil kunne opleve at ikke alle data fra Saphe Link app'en er blevet fjernet i afinstalleringen, derfor er denne metode brugbar i særlige tilfælde.
Tøm data
Har du en Android telefon skal du finde app'en i telefonens indstillinger:
- Vælg Indstillinger
- Apps (kan hedde programmer, Apps & underretninger eller lignende.
- På Huawei skal du trykke Apps og så Programmer.
- Find Saphe Link
- Vælg Lager (Kan hedde lagerplads, hukommelse, lagring eller lignende.
- Vælg Ryd data
- Tryk på Ryd data igen
- Genstart telefonen. Hold sluk-knappen inde og vælg Genstart
- Hvis du har en Saphe Drive, så husk at genstarte denne også - Sådan genstarter du en Saphe Drive
Når du åbner app'en igen
Når du åbner Saphe Link app'en igen, vil du blive mødt med velkomsthilsen, og du skal på ny give diverse tilladelser og indstille alarmer, da app'en har glemt alt.
Har du en Android telefon skal du finde app'en i telefonens indstillinger: