Min Saphe er parret men vil ikke forbinde

Hvis du oplever din Saphe har fungeret fint før, men pludselig ikke vil forbinde er der lidt forskellige ting vi kan forsøge. 


Hvis du oplever at en Saphe Drive Pro mister forbindelsen kan du: 

Sørge for at BlueTooth er slået til på din telefon

Slukke og tænde Saphe'en

Genstarte din telefon

Genstarte Saphe'en ved at holde den røde knap inde i 15-20 sekunder

Glemme Saphe'en under enheder, og forbinde på ny

Opdatere din Saphe. Lær hvordan her: Opdater Saphe Drive Pro

Tøm data til app'en





Hvis du oplever at en Saphe Drive Mini mister forbindelsen kan du: 

Sørge for at BlueTooth er slået til på din telefon

Slukke og tænde Saphe'en

Genstarte din telefon

Genstarte Saphe'en ved at holde den røde knap inde i 15-20 sekunder

Glemme Saphe'en under enheder, og forbinde på ny

Opdatere din Saphe. Lær hvordan her: Opdater Saphe Drive Mini

Tøm data til app'en



Hvis du oplever at en Saphe Drive mister forbindelsen kan du: 

Sørge for at BlueTooth er slået til på din telefon

Slukke og tænde Saphe'en

Genstarte din telefon

Genstarte Saphe'en ved at holde den runde knap inde i 20 sekunder

Glemme Saphe'en under enheder, og forbinde på ny

Lade dem i 6-8 timer og genstarte Saphe'en efter

Tøm data til app'en



Hvis du oplever at en Saphe MC mister forbindelsen kan du:

Sørge for BlueTooth er slået til på din telefon

Slukke og tænde Saphe'en

Genstarte din telefon

Genstarte Saphe'en ved at tage batteriet ud/i igen

Glemme Saphe'en under enheder, og forbinde på ny

Hvis det er et godt stykke tid siden batteriet sidst blev skiftet kan du prøve det. Det gør du således: Batteri og batteriskift

Tøm data til app'en



Hvis du oplever at en Saphe One+ mister forbindelsen kan du: 

Sørge for BlueTooth er slået til på din telefon

Slukke og tænde Saphe'en

Genstarte din telefon

Genstarte Saphe'en ved at tage batteriet ud/i igen

Glemme Saphe'en under enheder, og forbinde på ny

Hvis det er et godt stykke tid siden batteriet sidst blev skiftet kan du prøve det. Det gør du således: Batteri og batteriskift

Tøm data til app'en



Hvis du oplever at en Saphe One mister forbindelsen kan du: 

Sørge for BlueTooth er slået til på din telefon

Slukke og tænde Saphe'en

Genstarte din telefon

Genstarte Saphe'en ved at tage batteriet ud/i igen

Glemme Saphe'en under enheder, og forbinde på ny

Hvis det er et godt stykke tid siden batteriet sidst blev skiftet kan du prøve det. Det gør du således: Batteri og batteriskift

Tøm data til app'en




Var denne artikel nyttig?

Fantastisk!

Tak for din feedback

Beklager, at vi ikke var nyttige

Tak for din feedback

Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne artikel!

Vælg mindst én af grundene

Feedback sendt

Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen