Min Saphe vil ikke parre med telefonen. Parringen bliver ikke godkendt

Hvis din Saphe er tændt, og findes under "Ukendte Enheder" / "Andre Enheder", og bliver i lang tid ved med at stå på "Godkender" og derefter stopper, men din Saphe ikke bliver parret med telefonen (den bliver vist under "Parrede Enheder" når den er parret), skyldes dette ofte at forbindelsen ikke kan godkendes.


Dette kan som regel løses ved at: 


Hvis du oplever den forsøger at forbinde men melder at der er opstået en valideringsfejl, skal du tjekke følgende: 


  • Afinstaller og installer Saphe Link App'en på ny, da versionen kan være for gammel
  • Tjek at tidszonen på din telefon passer med den tidszone du er i, da systemerne ellers ikke kan snakke sammen.
  • Hvis de to ovenstående punkter ser fine ud, og ikke afhjælper problemet skal I ringe på 42 90 33 11 og sige I får en valideringsfejl, så hjælper vi med at få det løst.

Var denne artikel nyttig?

Fantastisk!

Tak for din feedback

Beklager, at vi ikke var nyttige

Tak for din feedback

Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne artikel!

Vælg mindst én af grundene
Captcha-bekræftelse er påkrævet.

Feedback sendt

Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen