Forbindelsesproblem på iOS

Problem i seneste opdatering af Saphe Link App

 

Vi har i øjeblikket en fejl i seneste version af Saphe Link App’en på iOS.

 

Dette betyder at der er problemer med at forbinde automatisk til Saphe’en, samt få hastighed frem og korrekte alarmer, hvis ikke Saphe Link App’en er konstant åben.

 

Dette er gældende for alle Saphe enheder (undtagen Saphe Drive Pro) der er forbundet til en iPhone.

 

Opdatering torsdag d. 19. september: 

Fejlen er fundet og der er en ny app opdatering klar i Appstore. Den bliver rullet ud over den næste uge til alle som har automatiske opdateringer slået til.

Du kan manuelt gå ind og opdater appen ved at gøre følgende:

  1. Åbn AppStore
  2. Søg på "Saphe Link"
  3. Tryk ind på selve Saphe Link appen i Appstore (Tryk på vores logo eller teksten)
  4. Tryk på "Opdater


Vi beklager meget for fejlen og takker mange gange for jeres tålmodighed og forståelse. 

Var denne artikel nyttig?

Fantastisk!

Tak for din feedback

Beklager, at vi ikke var nyttige

Tak for din feedback

Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne artikel!

Vælg mindst én af grundene
Captcha-bekræftelse er påkrævet.

Feedback sendt

Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen