Send logfil

Hvad er en logfil?

Logfiler er filer der indeholder information om aktiviteter, det vil sige at vi kan se, f.eks. om der er blevet givet alarmer, hvor, hvornår, hvor præcis GPS'en var, om der var Bluetooth forbindelse osv. 


Logfilen er tilknyttet den specifikke app, og giver derfor ingen informationer, der kan identificere brugeren af Saphe Link app'en, og bruges udelukkende af Saphe til at finde eventuelle problemer og fejl, sådan at de kan blive udbedret - som standard sendes logfiler ikke fra Saphe Link app'en, medmindre brugeren selv trykker på "Send" knappen, eller slår "Send automatisk" til i Saphe Link app'en.


Hvordan sender jeg en logfil?

Du sender en logfil ved at gøre følgende:

  • Gå ind i app'en
  • Tryk Menu
  • Tryk Information
  • Tryk Send for at sende den seneste logfil 


Hvis det er en konstant fejl, kan det være en god idé at slå "Send automatisk" til, sådan at app'en selv sender logfiler ind. Dette hjælper Saphe support og udviklerne med at indsamle flere data, som kan hjælpe med at finde fejlen og dermed en løsning på den.


Husk at sende app/bruger ID med

Send dit bruger ID til support@saphe.dk. Dette skal gøres, for at vi kan finde logfilen, ellers vil den blot ligge på vores server i en måned, og vil blive slettet igen efter den tid. Det er derfor også vigtigt at du sender en logfil kort tid efter du har oplevet fejl, og ikke venter for længe, da vi ellers ikke vil kunne se, hvad der skete.




Var denne artikel nyttig?

Fantastisk!

Tak for din feedback

Beklager, at vi ikke var nyttige

Tak for din feedback

Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne artikel!

Vælg mindst én af grundene
Captcha-bekræftelse er påkrævet.

Feedback sendt

Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen