Der kan være mange grunde til at din Saphe One ikke kan forbinde, så vi prøver at gennemgå de mest almindelige udfordringer, og hvad man gør i de tilfælde.


Jeg kan ikke se min Saphe One på listen over enheder i app'en


  • Tjek at Bluetooth (BT) er slået til på telefonen
    • iPhone: skal du også ind i Indstillinger > Saphe Link og slå BT til der
  • Hvis BT er slået til og du ikke kan finde din Saphe One på listen over Enheder (hverken "Parrede enheder" eller "Ukendte enheder", bør du prøve at trykke kort på den blå knap:
    • Hvis Spahe lyser grøn (Saphe One+ lyser ikke) er den slukket, og skal tændes ved at holde inde på den røde knap indtil lyset går ud. Kort efter dette, burde du kunne finde din Saphe One på listen over enheder i app'en, og ved at klikke på den der, begynder den at forbinde
    • Lyser din Saphe blå, er den tændt og burde derfor kunne ses på listen over enheder
    • Kan den stadig ikke findes kan det skyldes: 
      • At en anden telefon er forbundet til den, så sørg for at ingen andre telefoner har adgang til den. 
      • En fejl i Bluetooth forbindelsen enten på din Saphe eller telefon, kontakt support.


Jeg kan se min Saphe One under enheder, men den forbinder ikke


  • Først skal vi lige være sikre på, at du kigger på listen "Enheder" i Saphe Link app'en, og ikke bruger telefonens liste over Bluetooth enheder, da du her ikke vil kunne forbinde til din Saphe.
  • Hvis du kan se din Saphe One på listen over "Parrede enheder", men den ikke vil forbinde, når du trykker på den, bør du fjerne "Saphe One" fra listen.
    • iPhone: Swipe til venstre og tryk på "Slet"
    • Android: Tryk på skraldespands-ikonet
  • Genstart din telefon.
    • iPhone: Genstart iPhone
    • Android: Hold inde på tænd knappen og vælg "Genstart"
  • Gå ind i Saphe Link app'en > menu > Enheder
  • Nu burde du (snart) kunne se din Saphe One på listen
  • Tryk på din Saphe One og forbind til
  • Hvis den stadig ikke vil forbinde, kontakt support