Min Samsung forbinder ikke automatisk

Forbinder din Saphe ikke automatisk til din Samsung telefon, kan det skyldes at strømtilstanden for telefon er sat forkert. Her er to videoer, der viser hvordan man ændrer det til det korrekte:


Android 8 eller ældre
Android 9 & 10



Det kan skyldes at telefonen overvåger app'ens strømforbrug, og vurderer at Saphe Link app'en skal lukkes. Sørg derfor for at Saphe Link App'en ikke bliver overvåget. Gør det ved at:


  • Gå ind i Indstillinger
  • Tryk på "Enhedsvedligeholdelse" / "Enhedspleje"
  • Tryk på "Batteri"
  • "Strømbesparende tilstand" skal være slået "Fra"
    • Hvis ikke det er muligt, kan den også stå på: "Høje ydeevne" eller "Optimeret"

Var denne artikel nyttig?

Fantastisk!

Tak for din feedback

Beklager, at vi ikke var nyttige

Tak for din feedback

Fortæl os, hvordan vi kan forbedre denne artikel!

Vælg mindst én af grundene

Feedback sendt

Vi sætter pris på din indsats og vil forsøge at rette artiklen