Hvad er en logfil?

Logfiler er filer der indeholder information om aktiviteter i app'en, det vil sige at vi der kan se, f.eks. om der er blevet givet alarmer, hvornår, og hvor. 


Logfilen er tilknyttet den specifikke app, og giver derfor ingen informationer, der kan identificerer brugeren af app'en, og bruges udelukkende af Saphe til at finde eventuelle problemer og fejl, sådan at de kan blive udbedret.


Send en logfil

Man kan i Saphe Link app'en sætte app'en til automatisk at sende logfiler, sådan at Saphe løbende kan få besked om problemer og fejl. Det betyder ikke, at hvis der sker fejl hos brugeren, at Saphe ved det med det samme, men det giver Saphe mulighed for at undersøge fejlen, når vi er blevet bekendt med den. Det er også muligt manuel at sende logfiler ved at gå ind i menuen i app'en > "Information" > og trykke på "Send" knappen.


Hvis Saphe support spørger om logfiler

Er du blevet bedt om at sende logfiler af Saphe support, er det fordi vi ønsker at undersøge, om der kunne være gået noget galt i app'en, som har forårsaget det problem, du har henvendt dig omkring. I så fald, skal support udover logfilen også have det Bruger ID, som findes i app'en, der hvor du også finder "Send" knappen.


Dernæst, skal vi gerne bruge en dato og et tidspunkt for hvornår du sidst har oplevet problemet, sådan at vi ved hvor i loggen vi skal lede efter hændelsen.