Hvis du har spørgsmål eller problemer, som ikke er besvaret eller kan løses ved hjælp af en af vores artikler, kan du kontakte Saphe support. 


Du kan kontakte os ved at klikke på knappen "Ny supportsag" over denne artikel, eller ringe på 42 90 33 11 - hvis du læser artiklen på en telefon, kan du også trykke på knappen "42903311" for at ringe til os. 


Åbningstider:

DagTid
Mandag8:00-12:00
12:30-16:00
Tirsdag8:00-12:00
12:30-16:00
Onsdag8:00-12:00
12:30-16:00
Torsdag8:00-12:00
12:30-16:00
Fredag8:00-9:00
10:00-12:00
12:30-16:00
LørdagLukket
SøndagLukket

- Udover nogle helligdage, holder vi også lukket mellem jul og nytår.


Ved teknisk problem

Når du henvender dig vedrørende et teknisk problem, vil vi som oftest spørge indtil: 

  • Hvilket problem du oplever, og hvordan du oplever problemet: hvad ser du på skærmen? Hvad står der på telefonen osv.?
  • Hvilken Saphe trafikalarm du bruger?
  • Hvilken telefon du bruger?
  • Hvad du har prøvet for at løse problemet?


Alt dette spørger vi om for at finde frem til hvor fejlen er, og hvilke muligheder vi har for at rette den.